Listen to this article

Από σήμερα, 1η Οκτωβρίου, τα ραντεβού εξωτερικών ιατρείων στα δημόσια νοσοκομεία εντάσσονται στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού. Πρόκειται για μια μεγάλη αλλαγή που φέρνει διαφάνεια, ταχύτερη εξυπηρέτηση και καλύτερη αξιοποίηση των πόρων του ΕΣΥ.

Από τη Ρούλα Σκουρογιάννη

Ψηφιακή εποχή για τα ραντεβού στο ΕΣΥ: Όλα σε ένα ενιαίο σύστημα

Παράλληλα, το Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού δίνει στους πολίτες τρεις εύκολες και δωρεάν επιλογές για τον προγραμματισμό των επισκέψεών τους:

·         την εφαρμογή MyHealth,

·         την πλατφόρμα finddoctors.gov.gr,

·         και την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή 1566.

Η νέα λειτουργικότητα προστίθεται σε ένα σύστημα που ήδη διαχειρίζεται πάνω από 700.000 ραντεβού μηνιαίως με προσωπικούς και ειδικευμένους γιατρούς, καθώς και επιπλέον 50.000 για εξετάσεις. Η πλήρης ένταξη των νοσοκομείων αναμένεται να προσθέσει περίπου 7 εκατομμύρια ραντεβού ετησίως, αλλάζοντας ουσιαστικά την εμπειρία πρόσβασης στο δημόσιο σύστημα υγείας.

Με το νέο σύστημα, όλα τα ραντεβού θα καταγράφονται αποκλειστικά στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χάνονται ραντεβού, δεν θα υπάρχει διπλή καταχώριση, ενώ ο πολίτης θα γνωρίζει με διαφάνεια πού και πότε θα εξυπηρετηθεί.

Όπως τόνισε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης: «Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τον εκσυγχρονισμό του ΕΣΥ: οι πολίτες αποκτούν πλέον τη δυνατότητα να προγραμματίζουν τα ραντεβού τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια».

Με τον τρόπο αυτό, η κυβέρνηση θέλει να στείλει το μήνυμα ότι η ψηφιοποίηση της Υγείας δεν είναι θεωρία αλλά μια πρακτική αλλαγή στην καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, που περιορίζει τη γραφειοκρατία, μειώνει την αναμονή και ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης με το ΕΣΥ.

Από τη μεριά του, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, υπογράμμισε τη σημασία των σύγχρονων ψηφιακών λύσεων που διευκολύνουν την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, ενώ ταυτόχρονα στηρίζουν τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό. «Στόχος μας η Ελλάδα να αποκτήσει ένα ολοκληρωμένο και λειτουργικό ψηφιακό οικοσύστημα Υγείας, με τον πολίτη στο επίκεντρο», τόνισε ο κ. Παπαστεργίου.

Με μια ματιά όσα πρέπει να ξέρεις για το 1566

  1. Τι είναι: Η νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για όλες τις υπηρεσίες υγείας του ΕΣΥ.
  2. Πότε λειτουργεί: 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
  3. Τι αντικαθιστά: Όλες τις παλιές τηλεφωνικές γραμμές νοσοκομείων και φορέων.
  4. Πώς συνδέεσαι: Καλείς 1566, επιλέγεις υπηρεσία από το μενού και συνομιλείς με εκπρόσωπο.
  5. Τι κλείνεις: Ραντεβού σε νοσοκομεία και γιατρούς, εξετάσεις, εμβολιασμούς, προσωπικό γιατρό, προγράμματα πρόληψης.
  6. Τι πληροφορίες δίνει: Σε ποιο φαρμακείο θα βρεις το φάρμακο, πώς θα λάβεις στο σπίτι Φάρμακα Υψηλού Κόστους, πώς να χρησιμοποιήσεις τις ψηφιακές υπηρεσίες.
  7. Εναλλακτικά κανάλια: Το finddoctors.gov.gr και το MyHealth App.
  8. Πρόσβαση: Με κωδικούς Taxisnet, ΑΜΚΑ ή κωδικό που εκδίδει ο Προσωπικός Γιατρός.
  9. Ποιο είναι το όφελος: Ενιαία καταγραφή όλων των ραντεβού, διαφάνεια, χωρίς διπλοκρατήσεις και χαμένα ραντεβού.
  10. Ο στόχος: Από 500.000 εξεταζόμενους πολίτες τον μήνα σήμερα, σε πάνω από 830.000 με το νέο σύστημα.
Share.
Exit mobile version