NEA

Novartis Hellas: Διάκριση στα Hellenic Responsible Business Awards

Novartis Hellas: Διάκριση στα Hellenic Responsible Business Awards

Η καμπάνια ευαισθητοποίησης «Melanoma B aware Greece» της Novartis Hellas για το μελάνωμα, απέσπασε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Καμπάνια Social Media» στο θεσμό Hellenic Responsible Business Awards 2019. 

 Με βασικό μήνυμα, «Σε κάποια σημάδια δεν επιλέγεις το σχέδιο. Το μελάνωμα είναι ένα από αυτά», η καμπάνια -με κύριο όχημά της την τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, το τατουάζ- ξέφυγε από τα καθιερωμένα, αλλά στήριξε επιτυχημένα το σκοπό της, τη σωστή ενημέρωση και πρόληψη του μελανώματος στο ευρύ κοινό, αλλά και τη σωστή ενημέρωση των ασθενών και φροντιστών.

 «Διαλέξαμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύριο όχημα για την ενημέρωση, σχετικά με το μελάνωμα, γιατί πιστεύουμε ότι οι νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις είναι σημαντικές όχι μόνο στην ανάπτυξη νέων θεραπευτικών επιλογών αλλά και στην βελτίωση της ενημέρωσης και επικοινωνίας του κοινού, των ασθενών και των φροντιστών τους σχετικά με θέματα υγείας», δήλωσε σχετικά η υπεύθυνη επικοινωνίας στο τμήμα Oγκολογίας της Novartis Hellas, Άννα Μουρίκη.
«Με όραμα και ευθύνη για τον ασθενή συνεχίζουμε την υλοποίηση ενημερωτικών καμπανιών για σοβαρά νοσήματα».