NEA

Η Ομοσπονδία Νεφροπαθών καταγγέλλει καθυστερήσεις στο ηλεκτρονικό ραντεβού των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ

Η Ομοσπονδία Νεφροπαθών καταγγέλλει καθυστερήσεις στο ηλεκτρονικό ραντεβού των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ

Την καθυστέρηση λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικών ραντεβού στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, καταγγέλλει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Νεφροπαθών (ΠΟΝ), Γρηγόρης Λεοντόπουλος.

«Το έργο έχει υλοποιηθεί, έχει παραληφθεί από τις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ, η εταιρεία έχει αποζημιωθεί, όμως δε λειτουργεί…», καταγγέλλει ο πρόεδρος της ΠΟΝ

 Ειδικότερα, σε ανοικτή επιστολή του προς τον πρωθυπουργό, η οποία επισυνάπτεται, ο πρόεδρος της ΠΟΝ τονίζει πως, εξαιτίας της καθυστέρησης, οι ασθενείς περιμένουν να παραλάβουν τα φάρμακά τους στις ουρές των φαρμακείων του Οργανισμού, εν μέσω πανδημίας και καύσωνα.

Ο κ. Λεοντόπουλος, που είναι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΕΟΠΥΥ, διευκρινίζει ότι ο διαγωνισμός για το «Σύστημα κεντρικής διαχείρισης λειτουργίας Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών προς Ασφαλισμένους και Φαρμακείων ΕΟΠΥΥ», ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2019… «Δυστυχώς, όμως, σήμερα παρ΄ όλο που το έργο έχει υλοποιηθεί, έχει παραληφθεί από τις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ, η εταιρεία έχει αποζημιωθεί, όμως δε λειτουργεί, με αποτέλεσμα τις συχνές και απαράδεκτες εικόνες που παρακολουθούμε στα ΜΜΕ».

«Απευθύνομαι σε εσάς γιατί είναι γνωστή η ευαισθησία σας για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών και ιδιαίτερα η μεγάλη ευαισθησία που έχετε δείξει για τις ευάλωτες ομάδες των πολιτών», αναφέρει απευθυνόμενος προς τον πρωθυπουργό και επικαλούμενος την ιδιότητα του χρονίως πάσχοντα και του μέλους του συμβουλίου του Οργανισμού, τονίζοντας ότι δεν έχει καταλάβει πού οφείλεται η αδυναμία λειτουργίας του έργου, το οποίο θα ωφελήσει τους ασθενείς και θα βάλει τέλος στην ταλαιπωρία τους.(διαβάστε εδώ ολόκληρη την επιστολή)

Τηλεφωνικός Προγραμματισμός Ραντεβού

Με τον τηλεφωνικό προγραμματισμό ραντεβού παραλαβής από φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, οι ασφαλισμένοι θα έχουν τη δυνατότητα προγραμματισμού της ημερομηνίας και ώρας εκτέλεσης της συνταγής μέσω τηλεφωνικής κλήσης στο ειδικά διαμορφωμένο κέντρο κλήσεων του ΕΟΠΥΥ (call center).

Χρησιμοποιώντας το μοναδικό αριθμό συνταγής, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα των φαρμάκων, αλλά και να προγραμματίσουν το ραντεβού τους στο φαρμακείο και στην ώρα που τους εξυπηρετεί.

Ο ασφαλισμένος ή εκπρόσωπος τους θα μπορεί, κατόπιν, να μεταβεί σε Φαρμακείο ΕΟΠΥΥ, τη συμφωνημένη ημέρα και ώρα για την εκτέλεση της συνταγής του.

Κατά την προσέλευση του στο Φαρμακείο, ο χρήστης δύναται να ενημερωθεί για την κατάσταση της σειράς του (queue) αλλά και τον αναμενόμενο χρόνο αναμονής μέχρι την εκτέλεση της συνταγής του από ειδική οθόνη, η οποία θα βρίσκεται εγκατεστημένη στο χώρο του Φαρμακείου.