ΥΓΕΙΑ & ΕΥΕΞΙΑ

«Πιάσε το Μολύβι»: Τριπλή διάκριση για μία εμπνευσμένη εκστρατεία ενημέρωσης

«Πιάσε το Μολύβι»: Τριπλή διάκριση για μία εμπνευσμένη εκστρατεία ενημέρωσης

Τρία βραβεία έλαβε η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» στη φετινή απονομή των Corporate Affairs Excellence Awards, της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η Εκστρατεία της βιο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie που σχεδίασε η εταιρεία επικοινωνίας PHOCUS, βραβεύτηκε στις κατηγορίες «Κοινωνική Διαμεσολάβηση & Συμμέτοχοι» και «Καλύτερη Χρήση των Social Media» ενώ επιπλέον έλαβε το ειδικό βραβείο «Καινοτομία στην Επικοινωνία», μία τιμητική διάκριση που αναγνωρίζει την καινοτομία στις καμπάνιες επικοινωνίας, καθιστώντας το βραβευόμενο πρόγραμμα υπόδειγμα στην αγορά, που εισάγει νέα τεχνογνωσία.

 

Στόχος της εκστρατείας ήταν να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τα συμπτώματα και τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας και να παρακινήσει όσους ενδεχομένως εμφάνιζαν πρώιμα συμπτώματα, να επισκεφθούν τον Ρευματολόγο, ο οποίος είναι ο κατάλληλος ιατρός για τη διάγνωση και τη διαχείριση της νόσου.

 

Πηγή έμπνευσης της Εκστρατείας αποτέλεσε η δυσκολία ασθενών με ενεργή Ρευματοειδή Αρθρίτιδα να πραγματοποιήσουν ακόμη και απλές, καθημερινές κινήσεις, όπως να πιάσουν ένα μολύβι και να γράψουν.

 

Η ίδια  Εκστρατεία έχει και ήδη διακριθεί και σε άλλους σημαντικούς θεσμούς επιβράβευσης της Αριστείας και της Δημιουργικότητας στον τομέα της Επικοινωνίας (Ermis Awards, Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.), ενώ έχει προκριθεί προς βράβευση και στην τελική πεντάδα  των διεθνούς εμβέλειας βραβείων SABRE AWARDS - ΕΜΕΑ 2018 στην κατηγορία Digital.

 

«Η AbbVie στηρίζεται στην καινοτομία και όταν αυτή συναντά τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, καταφέρνουμε να συμβάλλουμε πολλαπλασιαστικά θετικά, στη ζωή των συνανθρώπων μας», δήλωσε σχετικά η Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie. «Η επιτυχία της Εκστρατείας μας για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» είναι για εμάς ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο, ώστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, μέσα από την ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών που συμβάλουν, τόσο στην ενημέρωση του κοινωνικού συνόλου, όσο και στη βιωσιμότητα του συστήματος Υγείας».

 

«Όταν ξεκινήσαμε την εταιρεία μας, πριν από 4 χρόνια θέσαμε έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: Να προσεγγίσουμε την επικοινωνία στο χώρο της Υγείας με τρόπο που να συνδυάζει αποτελεσματικά τη δημιουργικότητα και την καινοτομία με την επίτευξη των στόχων των πελατών μας», σχολίασε από την πλευρά του, ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της PHOCUS. «Η τριπλή αυτή διάκριση επιβεβαιώνει ότι ακολουθούμε το σωστό δρόμο. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της PHOCUS, οι οποίοι εργάστηκαν σκληρά γι’ αυτό το project καθώς και την ομάδα της AbbVie για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε».