Σήμερα, ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, παρουσίασε τα πιο πρόσφατα στοιχεία από το σύστημα αναμονών (γνωστό και ως «βραχιολάκι») για τα νοσοκομεία, στο πλαίσιο του προγράμματος αναβάθμισης του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ). Σύμφωνα με τα δεδομένα που καταγράφηκαν, οι στοχευμένες παρεμβάσεις και οι οργανωτικές αλλαγές που εφαρμόστηκαν από την κυβέρνηση τους τελευταίους μήνες έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς. Ειδικότερα, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των ασθενών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών έχει μειωθεί κατά 65% την περίοδο Φεβρουάριος – Οκτώβριος 2025.
Αυτή η μείωση σημαίνει ότι, πλέον, ο μέσος χρόνος αναμονής για εξυπηρέτηση στα επείγοντα περιστατικά έχει διαμορφωθεί στις 3 ώρες και 30 λεπτά, γεγονός που βελτιώνει ουσιαστικά την εμπειρία των ασθενών. Η μείωση αυτή αναμένεται να έχει σημαντική θετική επίδραση στη συνολική ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, παρέχοντας γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση στους πολίτες που έχουν ανάγκη από επείγουσα φροντίδα.
Ο Υπουργός Γεωργιάδης, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης αυτής, αναφέρθηκε στη σημασία αυτής της βελτίωσης, τονίζοντας ότι κάθε βήμα προόδου για το ΕΣΥ σημαίνει «πιο ανθρώπινη φροντίδα, λιγότερη ταλαιπωρία και πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες για όλους».
«Χαλάμε το αφήγημα της μιζέριας», δήλωσε ο Υπουργός, ενώ επεσήμανε ότι δεν θα σταματήσουν να προσπαθούν για τη συνεχιζόμενη βελτίωση του συστήματος υγείας, προκειμένου να κάνουν τη ζωή των ασθενών «έστω και λίγο καλύτερη».
Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη
«Σήμερα λάβαμε τα πιο πρόσφατα στοιχεία από το σύστημα αναμονών (βραχιολάκι) για τα νοσοκομεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Χάρη στις στοχευμένες παρεμβάσεις και τις οργανωτικές αλλαγές που υλοποιούμε τους τελευταίους μήνες, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των ασθενών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών μειώθηκε κατά 65% την περίοδο Φεβρουάριος – Οκτώβριος 2025. Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης έχει πλέον διαμορφωθεί στις 3 ώρες και 30 λεπτά, βελτιώνοντας ουσιαστικά την εμπειρία των ασθενών στα επείγοντα. Κάθε βήμα βελτίωσης στο Εθνικό Σύστημα Υγείας σημαίνει πιο ανθρώπινη φροντίδα, λιγότερη ταλαιπωρία και πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες για όλους. Τα αποτελέσματα είναι ηλεκτρονικά καταγεγραμμένα και δεν χωρούν καμμία αμφισβήτηση. Χαλάμε το αφήγημα της μιζέριας αλλά δεν θα σταματήσουμε την προσπάθεια μας. Στόχος και καθήκον μας να κάνουμε την ζωή των ασθενών έστω και λίγο καλύτερη!»
