Listen to this article

Απόλυτη ικανοποίηση επικρατεί στους κόλπους της κυβέρνησης και της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας για την εντυπωσιακή ανταπόκριση που έδειξαν οι πολίτες στην λειτουργία του «1566»,  της νέας υπηρεσίας για τον προγραμματισμό ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.

Κατά την πρώτη ημέρα λειτουργίας της νέας υπηρεσίας, η δωρεάν γραμμή του Υπουργείου Υγείας είχε πάνω από 150.000 κλήσεις ενώ και την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου η κινητικότητα ήταν ιδιαίτερα μεγάλη καθώς καταγράφηκαν 95.000 κλήσεις.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην καθιερωμένη ανασκόπηση του κυβερνητικού έργου έσπευσε να υπογραμμίσει ότι η πολιτική της κυβέρνησης καθιστά την πρόσβαση στην υγεία πιο εύκολη και πιο άμεση για όλους.

«Από την 1η Οκτωβρίου, τα ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων των νοσοκομείων του ΕΣΥ μπαίνουν στο ενοποιημένο σύστημα ηλεκτρονικών ραντεβού. Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες μπορούν πλέον, χωρίς ταλαιπωρία, να κλείνουν το ραντεβού τους είτε με ένα τηλεφώνημα στο 1566, είτε μέσα από την εφαρμογή MyHealth, είτε μέσω της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr, ακόμη και από το κινητό τους. Έτσι, μαζί με τα 3 εκατομμύρια δωρεάν ραντεβού στους ιδιώτες γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, προστίθενται άλλα 7 εκατομμύρια ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ, κάνοντας την πρόσβαση στην υγεία πιο εύκολη και πιο άμεση για όλους» ανέφερε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του ο πρωθυπουργός.

Πάνω από 135.000 ραντεβού

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις τρεις πρώτες ημέρες του Οκτωβρίου μέσα από τις τρεις διαθέσιμες επιλογές (1566, MyHealth App, http://finddoctor.gov.gr),  έχουν προγραμματιστεί περισσότερα από 135.000 ραντεβού, γεγονός που επιβεβαιώνει την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πολιτών στις νέες ψηφιακές και τηλεφωνικές υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας.

Μόνο την Παρασκευή προγραμματίστηκαν περισσότερα από 44.000 ραντεβού με γιατρούς σε νοσοκομεία γεγονός που μοιάζει με ένα τεράστιο άλμα σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Συνέντευξη τύπου για την αξιολόγηση του ΕΣΥ

Με αυτά τα δεδομένα, ο Άδωνις Γεωργιάδης παραχωρεί σήμερα συνέντευξη τύπου στην οποία θα παρουσιάσει τα αναλυτικά στοιχεία από την αξιολόγηση του ΕΣΥ από τους ίδιους τους ασθενείς. Ο υπουργός Υγείας δεν παραλείπει σε κάθε δημόσια τοποθέτησή του να επισημαίνει ότι η εικόνα που σχηματίζουν  οι ίδιοι οι ασθενείς  από το ΕΣΥ είναι πολύ καλύτερη από αυτήν που συστηματικά καλλιεργούν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, τα κόμματα της Αριστεράς και μερίδα των ΜΜΕ.

Κομβικό σημείο για την κυβέρνηση σε ότι αφορά τη λειτουργία των νοσοκομείων αποτελούν οι αναμονές στα ΤΕΠ. Ο μέσος όρος αναμονής στις αρχές του χρόνου για τους ασθενείς έφτανε τις 9 ώρες και μετά από τις παρεμβάσεις στις εφημερίες και την ηλεκτρονική ιχνηλάτηση (βραχιολάκι) έχει πέσει στις 5,5 ώρες.

«Ο βέλτιστος μέσος όρος στον κόσμο είναι τέσσερις ώρες για τα μεγάλα νοσοκομεία. Αυτό είναι το ιδανικό για τα μεγάλα νοσοκομεία. Στον Ευαγγελισμό, η ίδια άσκηση ένα χρόνο πριν ήταν εννέα ώρες και τώρα είναι 5,5. Γι’ αυτό λέω πάμε από το καλό στο καλύτερο» ανέφερε πρόσφατα σε δηλώσεις του ο κ. Γεωργιάδης και εξήγησε ότι η μείωση αυτή οφείλεται όχι μόνο στο βραχιολάκι αλλά και στις προσλήψεις γιατρών, νοσηλευτών και βιοπαθολόγων στα Επείγοντα.

Share.
Exit mobile version