NEA

«Μια μπορεί να κάνει τη διαφορά»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος

«Μια μπορεί να κάνει τη διαφορά»: Καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος

Τελώντας υπό τις αιγίδες της Ένωσης Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), η καμπάνια της Bristol Myers Squibb (BMS) για την επαγρύπνηση σχετικά με τον καρκίνο του δέρματος, με τίτλο: «Μία μπορεί να κάνει τη διαφορά», απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό σε ζητήματα που αφορούν στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος και τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η έγκαιρη διάγνωση στην πρόγνωση της νόσου.

Παράλληλα, η καμπάνια επιδιώκει να λειτουργήσει ως υπενθύμιση για τον απαραίτητο ετήσιο προληπτικό έλεγχο σπίλων, γιατί μία ελιά μόνο, μπορεί να κάνει τη διαφορά! Πολύτιμος σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια είναι ο ειδικός δερματολόγος, με την επιστημονική καθοδήγηση και συμβολή του οποίου μπορούμε έγκαιρα και αποτελεσματικά να αντιμετωπίσουμε την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του δέρματος.

Η καμπάνια θα υλοποιηθεί μέσα από ένα ευρύ φάσμα πρωτοβουλιών και σχετικών ενεργειών, ευαισθητοποίησης του κοινού, ενώ έχουν δημιουργηθεί υλικά, τα οποία θα προβάλλονται κατά τη διάρκεια του έτους, όπως:

  • έντυπες καταχωρήσεις,
  • web banners,
  • web skins,
  • ραδιοφωνικό σποτ,
  • youtube video,
  • ειδική ιστοσελίδα αφιερωμένη στον καρκίνο του δέρματος,
  • διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι,
  • συνεργασίες με influencers.

Συγκεκριμένα, αρωγοί και πρεσβευτές αυτής της τόσο σημαντικής εκστρατείας είναι ο τηλεοπτικός παρουσιαστής και ραδιοφωνικός παραγωγός Δημήτρης Ουγγαρέζος και η ηθοποιός και τηλεοπτική παρουσιάστρια Μαριάννα Τουμασάτου, οι οποίοι θα ενώσουν τις φωνές τους με όλους τους φορείς της καμπάνιας, με στόχο το μήνυμα της πρόληψης μέσα από το σλόγκαν «μία μπορεί να κάνει τη διαφορά» να λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά και να έχει μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο.

Ενημέρωση μέσω της ιστοσελίδας miaboreinakaneitidiafora.gr

Μία επίσκεψη στη φιλική προς τον χρήστη ιστοσελίδα miaboreinakaneitidiafora.gr, προσφέρει εύκολα όλη την απαραίτητη ενημέρωση σχετικά με ζητήματα που άπτονται της πρόληψης για τον καρκίνο του δέρματος. Παράλληλα, μέσω ενός ευχάριστου διαδραστικού παιχνιδιού θα μπορεί ο επισκέπτης να ενημερωθεί περαιτέρω με διάφορα tips που είναι σημαντικό να ακολουθεί για την προστασία του από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία. Τέλος, συμβολικά δίνει σε κάθε ενδιαφερόμενο η δυνατότητα να προγραμματίσει πολύ εύκολα το ραντεβού του για μια προληπτική εξέταση σπίλων, επιλέγοντας μια ημερομηνία στο ημερολόγιο της εκστρατείας και να μοιραστεί την ενέργεια αυτή στα προσωπικά του μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε με αυτό τον τρόπο να γίνει πρεσβευτής του μηνύματος της πρόληψης για τον καρκίνο του δέρματος.

«Έχοντας ως όραμά μας να αλλάζουμε τις ζωές των ασθενών αξιοποιώντας την επιστήμη και τις δυνατότητες που αυτή έχει επιδείξει στο πέρασμα των χρόνων, δηλώνουμε το παρών με αυτή την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του δέρματος. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε να φροντίζουμε την υγεία μας, ενώ η πρόληψη μέσω της αυτοεξέτασης αλλά και της επίσκεψης σε δερματολόγο, θα πρέπει να γίνει προτεραιότητα όλων μας», δήλωσε η Ζέφη Βλαχοπιώτη, Market Access Lead της BMS στην Ελλάδα, υπενθυμίζοντας την πορεία και τις δραστηριότητες της εταιρείας γύρω από ζητήματα ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για διάφορες νόσους.