ΥΓΕΙΑ & ΕΥΕΞΙΑ

GET2WORK: Ασθενοκεντρικό σύστημα, μέσα από συνεχή εκπαίδευση

GET2WORK: Ασθενοκεντρικό σύστημα, μέσα από συνεχή εκπαίδευση

Στο πλαίσιο των εργασιών του 1st PatientCompliance Conference, που ήταν αφιερωμένο στη Συμμόρφωση στη Θεραπεία και τη Σημασία της για τους Ασθενείς και το Σύστημα Υγείας, ιδιαίτερης σημασίας ήταν η συμμετοχή της πρωτοπόρου στο είδος της εταιρείας, GET2WORK, που σχεδιάζει και υλοποιεί εξατομικευμένες καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις σύγχρονες προκλήσεις του χώρου της Υγείας.

 

Ειδικότερα, στη 2η ενότητα της ημερίδας, με θεματικό αντικείμενο τη «Συμμόρφωση στη θεραπεία των χρόνιων παθήσεων», η εισήγηση του Managing Partner της GET2WORK, Κωνσταντίνου Βαρσάμου, με θέμα: «Η αναγκαιότητα της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης των ιατρών στην προσήλωση των ασθενών στη θεραπεία», προσέλκυσε το ενδιαφέρον των παρισταμένων.

 

Ο κ. Βαρσάμος αναφέρθηκε στις νέες ανάγκες που προκύπτουν στο χώρο της Υγείας για τους ασθενείς αλλά και τους επαγγελματίες Υγείας,  λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, αλλά και της επιστημονικής προόδου. Καθώς  η γνώση για τις παθήσεις διευρύνεται και νέα, πιο αποτελεσματικά και στοχευμένα φάρμακα είναι διαθέσιμα, η ενδυνάμωση των ασθενών και η επιθυμία όλων για βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών είναι η σημερινή πραγματικότητα. Παράλληλα, η σημασία της αύξησης της παραγωγικότητας και η ανάγκη για ορθότερη διαχείριση των πόρων επιφέρουν στο χώρο της υγείας σημαντικές αλλαγές τόσο σε επίπεδο δυναμικών αγοράς, ανταγωνισμού και συμπεριφοράς των ενδιαφερόμενων μερών, όσο και σε επίπεδο ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και θεσμικού πλαισίου.

 

Με στόχο πάντα την προσφορά στον ασθενή, σημαντικό μέρος της οποίας είναι και η συμβολή στη συμμόρφωση στη θεραπεία, για να μπορούν οι εταίροι της υγείας, να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις παραπάνω προκλήσεις και αλλαγές που διαμορφώνουν το νέο περιβάλλον, είναι απαραίτητη η ανάπτυξη ασθενοκεντρικών πρακτικών, η δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας και ανάπτυξης δεξιοτήτων, η υιοθεσία και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.

 

Στο πλαίσιο αυτό, η καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ γιατρού και ασθενή, έχει ως αποτέλεσμα την εξοικείωση, την καλύτερη επικοινωνία, τη βέλτιστη αντιμετώπιση συμπτωμάτων και άλλων σημαντικών παραμέτρων της νόσου. Ο ασθενής εμπιστεύεται καλύτερα το γιατρό που κερδίζει την εμπιστοσύνη του με τις γνώσεις και την εμπειρία του. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι επαγγελματίες υγείας έχουν ανάγκη για πρόσβαση σε στοχευμένη και επίκαιρη εκπαίδευση, καθώς και εξειδικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης στα πλαίσια της συνεχιζόμενης επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Όλη αυτή η αλλαγή συμπεριφοράς των δύο συμβάλλει σημαντικά στην προσήλωση και συμμόρφωση του ασθενή στη θεραπεία του και την καλύτερη έκβαση της πορείας της νόσου.

 

 

Αυτοί είναι οι βασικοί σκοποί των λύσεων και υπηρεσιών της GET2WORK, που δραστηριοποιείται στο χώρο της Υγείας παρέχοντας στοχευμένη επιμόρφωση προς επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων, σχεδιασμό και υλοποίηση ενεργειών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιριών και εξατομικευμένες υπηρεσίες για multi-channel επικοινωνία με στόχο την ανθρωποκεντρική ανάπτυξη και γνώμονα την αξία της σύμπλεξης όλων των εταίρων της υγείας σε ένα κοινό σκοπό.