ΥΓΕΙΑ & ΕΥΕΞΙΑ

Melanoma B aware Greece: Πρωτοποριακή, διαδικτυακή καμπάνια για το μελάνωμα

Melanoma B aware Greece: Πρωτοποριακή, διαδικτυακή καμπάνια για το μελάνωμα

Μία καινοτόμα, διαδικτυακή καμπάνια δημιουργεί η Novartis, με στόχο όχι μόνο την ενημέρωση του κοινού για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος, αλλά και την εμψύχωση και ενημέρωση ασθενών και φροντιστών.

 

Η καμπάνια Melanoma B aware Greece αποτελεί μια πρωτοβουλία του τμήματος Oγκολογίας της εταιρείας Novartis, υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και με την υποστήριξη του Συλλόγου «ΑγκαλιάΖΩ» και του Συλλόγου Καρκινοπαθών - Εθελοντών - Φίλων - Ιατρών «Κ.Ε.Φ.Ι.» Αθηνών.

 

Τατουάζ: Δερματικό σημάδι επιλογής και αφορμή για να μιλήσουμε για το μελάνωμα

 

Η Novartis, έχοντας πάντοτε στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τον ασθενή και θέλοντας να αγγίξει και να ενημερώσει τους νέους γύρω από το μελάνωμα, δημιουργεί μια στοχευμένη καμπάνια με κύριο όχημά της το τατουάζ. Οι νέοι πολύ συχνά επιλέγουν να σημαδέψουν το σώμα τους με κάποιο τατουάζ από δική τους επιλογή, εκφράζοντας κάτι σημαντικό για τους ίδιους. H Novartis, βασιζόμενη σε αυτή την τάση, δημιουργεί μια καμπάνια που αντιπαραβάλλει την επιλογή ενός ατόμου να έχει τατουάζ με κάποιον που αντίστοιχα έχει ένα μόνιμο σημάδι από τη νόσο του μελανώματος, ένα σημάδι που δεν το έχει επιλέξει.

 

Η καμπάνια απευθύνεται κατά κύριο λόγο στους νέους ανθρώπους και σε αυτό το πλαίσιο θα χρησιμοποιήσει ως βασικό κανάλι για τη διάδοση των μηνυμάτων της τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω της σελίδας

 @MelanomaBawareGreecehttps://www.facebook.com/MelanomaBawareGreece/.

 

Γνωστές προσωπικότητες από τον καλλιτεχνικό χώρο με τατουάζ θα αποτελέσουν τους πρεσβευτές της εκστρατείας και θα κινητοποιήσουν το ευρύ κοινό για έγκαιρη διάγνωση, μέσω video και εκδηλώσεων ευαισθητοποίησης.

 

Αξίζει, επίσης, να τονίσουμε, ότι η καμπάνια υπογραμμίζει τη σημαντικότητα της πρόληψης και της εξέτασης καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, και όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.

 

«Το μελάνωμα αποτελεί τη σοβαρότερη μορφή καρκίνου του δέρματος, η οποία μπορεί να επιφέρει ακόμα και θάνατο», τονίζει ο κ. Ιωάννης Μπουκοβίνας, Παθολόγος-Ογκολόγος και Πρόεδρος της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος. «Η έγκαιρη διάγνωση του προβλήματος και η άμεση αντιμετώπισή του σώζουν ζωές. Υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που μπορούν να μας κάνουν να υποπτευθούμε ότι κάποιος σπίλος έχει αρχίσει να διαφοροποιείται, όπως είναι η αλλαγή του μεγέθους, του χρώματος, η ύπαρξη διχρωμίας, η αλλαγή του σχήματος, η εξέλκωση, η φαγούρα κλπ. Η ανάγκη για πρόληψη, λοιπόν, είναι επιτακτική και πιστεύουμε πως η συγκεκριμένη καμπάνια θα συνεισφέρει σημαντικά στην ενημέρωση του νεανικού κοινού», επισημαίνει ο κ. Μπουκοβίνας.

 

Από την πλευρά των ασθενών, η Πρόεδρος του Συλλόγου «ΑγκαλιάΖΩ», κα Ολυμπία Χαλδαίου-Μπήτρου, δήλωσε στήριξη του συλλόγου σε μία τόσο σημαντική καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού: «Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια η αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου του δέρματος και του μελανώματος είναι ραγδαία και συνεπώς η ανάγκη ενημέρωσης για πρόληψη - έγκαιρη διάγνωση είναι πλέον επιβεβλημένη».

 

Η Πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών - Εθελοντών - Φίλων - Ιατρών «Κ.Ε.Φ.Ι.», κα Ζωή Γραμματόγλου, πρόσθεσε: «Η ενημέρωση των νέων σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης του μελανώματος και η πρώιμη ανίχνευση είναι ύψιστης σημασίας. Πολύ σημαντικό, επίσης, είναι ότι μέσα από αυτήν την καμπάνια εμψυχώνονται και ενημερώνονται οι διαγνωσμένοι ασθενείς αλλά και οι φροντιστές, που καθημερινά δίνουν τη δική τους μάχη».

 

«Διαλέξαμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύριο όχημα για την ενημέρωση των νέων και όχι μόνο, σχετικά με το μελάνωμα, γιατί πιστεύουμε ότι  οι νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις είναι σημαντικές όχι μόνο στην ανάπτυξη νέων θεραπευτικών επιλογών αλλά και στην βελτίωση της ενημέρωσης και επικοινωνίας του κοινού, των ασθενών και των φροντιστών τους σχετικά με θέματα υγείας», συμπλήρωσε η κα Άννα Μουρίκη, υπεύθυνη επικοινωνίας στο τμήμα ογκολογίας της Novartis Hellas. «Με όραμα και ευθύνη για τον ασθενή συνεχίζουμε την υλοποίηση ενημερωτικών καμπανιών για σοβαρά νοσήματα».