Εστιάζοντας στις βασικές προϋποθέσεις για τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος της φαρμακευτικής Βιομηχανίας στην Ελλάδα, αρχίζει σήμερα, Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου, τις εργασίες του το τριήμερο 11ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.), το οποίο θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή, 9 Φεβρουαρίου, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
Με τίτλο «Pharma 2020: Εμπιστοσύνη – Συνεργασία – Αξία», το συνέδριο, που αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους επαγγελματίες στο χώρο του φαρμάκου και της υγείας γενικότερα, θα πραγματευτεί θέματα επίκαιρα, προσδοκώντας να απαντήσει σε καίρια ερωτήματα και προβληματισμούς των στελεχών του κλάδου.
Όπως ανέφεραν, με αφορμή την έναρξη του Συνεδρίου, οι Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής κ.κ. Μάκης Παπαταξιάρχης (Διευθύνων Σύμβουλος Janssen Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson) και Κώστας Παναγούλιας (Αντιπρόεδρος Vianex), «Στόχος του Συνεδρίου είναι να θέσει το πλαίσιο για την επανεξέταση του τρόπου λειτουργίας των φαρμακευτικών εταιρειών, ώστε να οικοδομηθούν σχέσεις ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ και ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ με όλους τους εταίρους του κλάδου και να αναδείξουν την ΑΞΙΑ που προσφέρουν προς τους Ασθενείς, τους Επαγγελματίες Υγείας, τις Αρχές και την Κοινωνία. Βασική επιδίωξη είναι να αποτελέσει η φετινή διοργάνωση εφαλτήριο παραγωγικού διαλόγου μεταξύ όλων των εμπλεκομένων Φορέων του κλάδου, ώστε η Φαρμακοβιομηχανία να συνεχίσει να αποτελεί πυλώνα στήριξης της εγχώριας οικονομίας, της βιωσιμότητας των συστημάτων Υγείας και της βελτίωσης των υπηρεσιών υγείας προς τους ασθενείς».
Αναφερόμενος στην ανάγκη προσαρμογής των στελεχών του κλάδου στα νέα δεδομένα, ο κ. Παπαταξιάρχης τόνισε ότι «η φαρμακοβιομηχανία πρέπει να κάνει ένα reset», ενώ πρόσθεσε ότι «το περιβάλλον μας έχει ξεπεράσει και όλοι οφείλουμε να αφουγκραζόμαστε καλύτερα τις ανάγκες και τις τάσεις και να προβλέπουμε καλύτερα με ορίζοντα δύο και τριών χρόνων και να α προτείνουμε και όχι μόνο να περιγράφουμε». Σχετικά με την ανάγκη στήριξης της καινοτομίας, επεσήμανε ότι «για να στηριχτεί η καινοτομία πρέπει πρώτα να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα των συστημάτων υγείας», ενώ σχολίασε ότι «οι τελευταίες διατάξεις που θεσπίστηκαν θέτουν την καινοτομία σε κίνδυνο». «Η καινοτομία είναι ζήτημα αξίας και όχι τιμής», τόνισε με σημασία ο κ. Παπαταξιάρχης.
Από τη μεριά της, η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ., Σοφία Νάσιου, εστιάζοντας στις εκπαιδευτικές δράσεις και στη συμβολή της Ε.Ε.Φα.Μ. στην επαγγελματική ενδυνάμωση των στελεχών του κλάδου, ανέφερε ότι «Το επιστέγασμα αυτών των εκπαιδευτικών δράσεων, το Συνέδριο Φαρμακευτικού Management, έχει περισσότερα από 20 χρόνια τώρα ταυτιστεί με την παροχή υψηλού επιπέδου επιστημονικής γνώσης και δικαιολογημένα θεωρείται ένας από τους κορυφαίους εκπαιδευτικούς θεσμούς στο χώρο. Σκοπός και φιλοδοξία μας είναι το φετινό Συνέδριο να συνεχίσει την παράδοση της επιτυχίας των προηγούμενων διοργανώσεων, τόσο ως προς την ποιότητα της παρεχόμενης γνώσης, όσο και ως προς το επίπεδο των εισηγητών και την ενεργό συμμετοχή των παρευρισκομένων. Μια παράδοση που γνωρίζουμε καλά ότι έχει δημιουργήσει σε όλους σας υψηλές προσδοκίες και απαιτήσεις από το 11ο Συνέδριο και στις οποίες πιστεύουμε ότι θα ανταποκριθεί απόλυτα, με αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο ιστορικά».
Τέλος, η Γενική Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ., Βάσω Μπακατσέλου αναφέρθηκε στο θεσμό των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ., που επιβραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στην αγορά του φαρμάκου και των προϊόντων υγείας κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών. Στη φετινή διοργάνωση, συμμετείχαν 18 υποψηφιότητες, οι οποίες σύμφωνα με την κριτική επιτροπή ήταν όλες εξαιρετικού επιπέδου τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς την παρουσίαση, που καταδεικνύει για μια ακόμα φορά την υψηλή ποιότητα και το πάθος με το οποίο εργάστηκαν οι συνάδελφοι για να τις υλοποιήσουν».
Η τελετή απονομής των Αριστείων θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου, με το πέρας των εργασιών του επιστημονικού προγράμματος. Οι υποψηφιότητες που προκρίθηκαν στην τελική φάση είναι:
Καμπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. / Αυτo-φροντίδας
- Dulcosoft (Sanofi)
- Superfoods (Superfoods)
Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας
- Humira (AbbVie)
- Endymion (Aenorasis)
Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού
- «O Παντεσπάνιους και εγώ» (Sanofi)
- «Πιάσε το Μολύβι» (AbbVie)
Καμπάνια Διαχείρισης Κύκλου Ζωής Προϊόντος
- Cosentyx (Novartis)
- Darzalex (Janssen)
Η Οργανωτική Επιτροπή του 11ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management
Πρόεδροι
Μάκης Παπαταξιάρχης, Διευθύνων Σύμβουλος Janssen Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson
Κώστας Παναγούλιας, Αντιπρόεδρος Vianex
Συντονίστρια
Βάσω Μπακατσέλου, Janssen
Ταμίας
Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης, Ε.Ε.Φα.Μ.
Στο παρακάτω link υπάρχει το τελικό πρόγραμμα του 11ου Συνεδρίου.
Τελικό Πρόγραμμα 11ου Συνεδρίου