Δεν υπάρχει πρόβλημα με την πλατφόρμα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Λειτουργεί κανονικά δηλώνει στο DailyPharmaNews η διευθύνουσα σύμβουλος της ΗΔΙΚΑ, Νίκη Τσούμα,επισημαίνοντας ότι τα προβλήματα είναι τεχνικά, χειρισμού. «Άμα διαγράψουν το ιστορικό από τον υπολογιστή τους και μπουν στο καινούργιο URL , θα εισαχθούν χωρίς πρόβλημα στο σύστημα, όπως άλλωστε έχουμε ενημερώσει με σχετική ανακοίνωση τους γιατρούς». Όταν μπαίνουμε στον υπολογιστή μας μέσω ιντερνετ, εξηγεί η κ. Τσούμα, το browser κρατάει το ιστορικό. «Έτσι λοιπόν το συγκεκριμένο ιστορικό είχε κρατήσει το URL της παλιάς έκδοσης. Άρα πήγαιναν οι γιατροί να μπουν και τους πήγαινε αυτόματα στην παλιά έκδοση, η οποία ήταν κατεβασμένη. Δεν είχαν διαγράψει όμως το ιστορικό έτσι ώστε να μπουν στην καινούργια έκδοση και να πιστοποιηθούν εκ νέου». Και ο υπουργός Υγείας όμως διαβεβαίωσε από πλευράς του με ανάρτηση του στο Χ  ότι η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ λειτουργεί κανονικά.

Γεωργιάδης : Λειτουργεί κανονικά η νέα πλατφόρμα

«Η νέα εφαρμογή του Συστήματος Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης έχει ενεργοποιηθεί από το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025 και λειτουργεί ομαλά. Όποια τεχνικά προβλήματα προκύπτουν αντιμετωπίζονται άμεσα. Μέχρι τώρα, για τη σημερινή ημέρα, έχουν εκδοθεί πάνω από 50.000 συνταγές και 40.000 παραπεμπτικά, ενώ έχουν εκτελεστεί πάνω από 100.000 συνταγές. Για την υποστήριξη των χρηστών, έχει δημιουργηθεί μια ειδική ομάδα για όλα τα ζητήματα που αφορούν τη νέα εφαρμογή. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης στον αριθμό 210 922 8000. Επίσης, το υφιστάμενο Γραφείο Εξυπηρέτησης της ΗΔΙΚΑ παραμένει διαθέσιμο στους αριθμούς 11131 ή 213 216 8100».

Share.
Exit mobile version