Σύμφωνα με το Bloomberg, 8 στους 10 επιχειρηματίες που ξεκινούν νέες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στους πρώτους 18 μήνες. Αν καταλάβετε γιατί το 80% των επιχειρήσεων αποτυγχάνει, ίσως μπορέσετε να αποτρέψετε την πιθανότητα να γίνει το φαρμακείο σας μέρος αυτού του ποσοστού. Ακολουθούν πέντε παράγοντες που μπορεί να συμβάλουν σε αποτυχία του φαρμακείου σας.

1. Αποτυχημένος Ηγέτης

Κάποιοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων δεν δίνουν μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη του επιχειρείν. Να θυμάστε ότι το φαρμακείο σας βασίζεται σε εσάς για να πετύχει. Αν λοιπόν δεν έχετε την ικανότητα να συναναστρέφεστε με άλλους και να κινητοποιείτε το προσωπικό σας θα χρειαστεί να καλλιεργήσετε τις σχετικές δεξιότητες. Δείτε σε ποιους τομείς υστερείτε και προσλάβετε έναν ταλαντούχο manager.

2. Όταν Αγνοείτε τη Φωνή του Πελάτη

Οι ασθενείς πελάτες κρατάνε το κλειδί της επιτυχίας σας, για αυτό και θα πρέπει να ακούτε τη γνώμη τους και να υπολογίζετε τις ανάγκες τους. Καμιά φορά μπορεί να οραματιστείτε μια νέα επιχειρηματική ιδέα και από υπερβολικό ζήλο να σταματήσετε να ακούτε το προσωπικό και τους πελάτες σας. Το marketing όμως, πρέπει να είναι συζήτηση και διάλογος και όχι μονόλογος.

3. Έλλειψη Διαφοροποίησης στην Τοπική Αγορά

Μπορείτε να πείτε με μια πρόταση ποια είναι η ειδοποιός διαφορά του φαρμακείου σας από τον ανταγωνισμό; Αν όχι είναι σημαντικό να ανακαλύψετε γιατί το φαρμακείο σας είναι ιδιαίτερο και να αποκτήσετε αξία. Είτε παρέχετε μια υπηρεσία που οι άλλοι δεν έχουν, είτε απευθύνεστε σε μια συγκεκριμένη ομάδα ασθενών, βεβαιωθείτε ότι η τοπική αγορά ξέρει γιατί είστε διαφορετικοί και καλύτεροι από τους άλλους.

4. Αποτυχία να Φανεί η Αξία σας

Ξέρετε πώς να προωθήσετε την αξία του φαρμακείου σας στο κοινό σας; Πολλοί φαρμακοποιοί εργάζονται σκληρά για να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, αλλά αποτυγχάνουν να περάσουν το μήνυμα στους καταναλωτές. Ακούτε τους καταναλωτές και προσπαθήστε να μιλήσετε τη γλώσσα τους.

5. Ανικανότητα να Έχετε Αξιόπιστο Εισόδημα

Στο τέλος της ημέρας το φαρμακείο σας πρέπει να σας αποφέρει κέρδη. Τα μικρά φαρμακεία χρειάζεται να δράσουν γρήγορα και να εξοικονομούν μετρητά για να μπορούν να βρουν τη θέση τους στην πίτα της τοπικής αγοράς. Μην φοβάστε να κάνετε λάθη και να τα ξεπερνάτε άμεσα. Η ανικανότητά σας να μετατρέψετε ένα κερδοφόρο επιχειρηματικό πλάνο σε εισόδημα είναι η συνταγή για την καταστροφή του μικρού φαρμακείου.

Share.
Exit mobile version