Ξεκινά ο νέος κύκλος σεμιναρίων του Σχολείου Ασθενών με Καρδιαγγειακές Παθήσεις.

Η Γ’ Πανεπιστημιακή Καρδιολογική Κλινική του ΑΠΘ ανακοίνωσε την έναρξη του νέου κύκλου σεμιναρίων του Σχολείου Ασθενών με Καρδιαγγειακές Παθήσεις για το 2024.

Οι καρδιαγγειακές παθήσεις αποτελούν τη σημαντικότερη αιτία θανάτου παγκοσμίως και παρά την μεγάλη εξέλιξη στον τομέα της θεραπευτικής, η νοσηρότητα και η θνητότητα παραμένουν υψηλές. Ένα σημαντικό ποσοστό ασθενών με γνωστή καρδιαγγειακή νόσο δεν συμμορφώνεται στις θεραπευτικές οδηγίες και συστάσεις των Καρδιολόγων και δεν λαμβάνει ορθά την φαρμακευτική θεραπεία, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα εκδήλωσης ενός νέου επεισοδίου ή ακόμη και καρδιακού θανάτου.

Το Σχολείο Ασθενών με Καρδιαγγειακές Παθήσεις τέθηκε για πρώτη φορά σε λειτουργία το 2022, με πρωτοβουλία της Γ’ Πανεπιστημιακής Καρδιολογικής Κλινικής του Ιπποκρατείου, με στόχο να «εκπαιδεύσει» τα άτομα με καρδιολογικά προβλήματα και τους φροντιστές τους σε σημαντικά θέματα που αφορούν τις καρδιαγγειακές νόσους.

Η εκπαίδευση των ασθενών περιλαμβάνει γενικές βασικές πληροφορίες για τη λειτουργία της καρδιάς, θέματα σχετικά με την καθημερινότητά τους, καθώς και θέματα σχετικά με τη φαρμακευτική και θεραπευτική τους αντιμετώπιση.

Το Σχολείο λειτουργεί σε μικρές ομάδες ασθενών και ιατρονοσηλευτικού προσωπικού, ενώ υπάρχουν ξεχωριστοί κύκλοι εκπαίδευσης για καθεμία από τις κύριες καρδιαγγειακές νόσους.

Ο κύκλος σεμιναρίων για το 2024 ξεκινά με τα ακόλουθα θέματα:

-31 Ιανουαρίου: «Καρδιολογικές εξετάσεις: Ποιες είναι; Πότε χρειάζονται; Σε ποιες παθήσεις και γιατί»;

-14 Φεβρουαρίου: «Φαρμακευτική αγωγή και Συμμόρφωση: Μπορώ να πάρω πιο ‘έξυπνα’ τα φάρμακά μου; ‘Stay fit’ άσκηση».

-28 Φεβρουαρίου: «Καρδιά και Εγκέφαλος – Διατροφικά προγράμματα για καρδιοπαθείς: Πρακτικές Συμβουλές».

Τα σεμινάρια διεξάγονται στο Κτίριο Μ2 του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, τις ώρες 19:00 – 21:00, με ελεύθερη είσοδο, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Περισσότερες πληροφορίες: https://cardio-school.com/

Share.
Exit mobile version