Προσλήψεις 8 επαγγελματιών υγείας για να βγουν οι εφημερίες
Tης Τάνιας Η.Μαντουβάλου
Αλλάζει τις επόμενες μέρες η τηλεφωνική γραμμή 1135 του ΕΟΔΥ που δημιουργήθηκε στις 7 Μαρτίου του 2020 για να παρέχει επί 24ώρου βάσεως πληροφορίες σχετικά με τον νέο κορονοϊό.
Παρά το γεγονός ότι και μέχρι ώρας το ηχητικό μήνυμα, όταν καλεί ο πολίτης, αναφέρεται στον covid, η ενημέρωση που γίνεται εδώ και καιρό αφορά οποιοδήποτε θέμα δημόσιας υγείας χρήζει βοήθειας και ήδη σύμφωνα με πληροφορίες έχει γίνει αίτημα από το κέντρο επιχειρήσεων του Οργανισμού να αλλάξει το ηχητικό μήνυμα. Δηλαδή το τηλεφωνικό κέντρο διαχειρίζεται μεταξύ άλλων περιστατικά μηνιγγίτιδας, φυματίωσης, λύσσας, ελονοσίας, δάγκειου πυρετού, ΣΜΝ, καθώς επίσης παρέχει πληροφορίες για τις διαδικασίες που κάποιος πρέπει να ακολουθήσει όταν είναι να ταξιδέψει πχ σε ένα τροπικό μέρος. Οι ειδικότητες που εργάζονται στη γραμμή είναι νευρολόγος, πνευμονολόγος, γενικός ιατρός, γυναικολόγος, αναισθησιολόγος, καθώς επίσης και διοικητικοί υπάλληλοι. Συνολικά είναι 7 γιατροί και 44 διοικητικοί, αλλά σύντομα θα προσληφθούν άλλοι 8 επαγγελματίες υγείας με μπλοκάκι, μέχρι να γίνει αλλαγή του οργανισμού, βάσει σχεδιασμού και να προσληφθούν μόνιμοι.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα άτομα που θα προστεθούν είναι για να γίνονται καλύτερα οι on call εφημερίες από τις επιστημονικές διευθύνσεις του Οργανισμού, που γίνονται όμως και τώρα, απλά άτυπα. Οι ήδη υπάρχοντες εργαζόμενοι στη γραμμή, προσλήφθηκαν σαν γιατροί, όχι σαν ειδικότητα, από την περίοδο της πανδημίας και είναι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.
Ως εκ τούτου στο ερώτημα τι δουλειά έχει ένας αναισθησιολόγος σε τηλεφωνική γραμμή όταν στα δημόσια νοσοκομεία η έλλειψη τους είναι δραματική, η απάντηση βρίσκεται στη δυνατότητα που του δίνει ο νόμος να κάνει ωράριο στον ΕΟΔΥ και παράλληλα να μπορεί να εργαστεί και εκτός οργανισμού.