Close Menu
Dailypharmanews

    Εγγραφείτε στις ενημερώσεις

    Μάθετε τα τελευταία νέα για την υγεία.

    Σημαντικοτερα νεα

    «Ντρίπλα» Γεωργιάδη μετά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας: Επισκέφθηκε τα γραφεία της ΠΟΕΔΗΝ και κέρασε γλυκά

    07/11/2025

    Μπορούν 5 συμπληρώματα να σε κρατήσουν μακριά από τις ιώσεις; Οι ειδικοί απαντούν

    06/11/2025

    Θεσμική αναγνώριση και ουσιαστική ενίσχυση της Φυσικοθεραπείας στο ΕΣΥ – Νέα Τμήματα Φυσικοθεραπείας στα Δημόσια Νοσοκομεία

    06/11/2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Dailypharmanews
    ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
    • Αρχικη
    • Nεα

      «Ντρίπλα» Γεωργιάδη μετά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας: Επισκέφθηκε τα γραφεία της ΠΟΕΔΗΝ και κέρασε γλυκά

      07/11/2025

      Θεσμική αναγνώριση και ουσιαστική ενίσχυση της Φυσικοθεραπείας στο ΕΣΥ – Νέα Τμήματα Φυσικοθεραπείας στα Δημόσια Νοσοκομεία

      06/11/2025

      ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά ιατρικού εξοπλισμού στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

      06/11/2025

      FDA: Έγκριση ακριβού φαρμάκου για τη σπάνια νόσο Barth – Αρνητική ψήφος από οκτώ αξιολογητές

      06/11/2025

      PIF: Το clawback «πνίγει» την καινοτομία – Ανάγκη για μόνιμη και βιώσιμη λύση στο φαρμακευτικό σύστημα

      06/11/2025
    • Επιστημονικα

      Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ συνδέεται με πρόωρα και πιο σοβαρά εγκεφαλικά

      06/11/2025

      Γήρανση και ανθεκτικά βακτήρια – Αυξημένος κίνδυνος στην Ευρώπη

      06/11/2025

      Παιδιά και Covid: ο εμβολιασμός μειώνει τους σοβαρούς κινδύνους – Νέα μελέτη

      05/11/2025

      Άνοδος της νόσου Chagas στην Ευρώπη, παρά τη μείωση παγκοσμίως – Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα σε μη ενδημικές χώρες;

      05/11/2025

      Οι ιογενείς λοιμώξεις αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιακών και εγκεφαλικών επεισοδίων – Τι δείχνουν δεκαετίες ερευνών

      05/11/2025
    • Πολιτικη Υγειας

      Με Πιερρακάκη και Πετραλιά η επόμενη συνάντηση των εκπροσώπων των Φαρμακευτικών για το clawback

      03/11/2025

      Μητσοτάκης: «Δεν πανηγυρίζουμε για το βραχιολάκι και προφανώς δεν σταματάμε την προσπάθεια»

      03/11/2025

      Η Ελλάδα δείχνει το δρόμο στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων- Συγχαρητήρια από την Κομισιόν

      01/09/2025

      «Όλους προσπαθεί να τους σώσει το ΕΣΥ» απαντά ο υπ. Υγείας στο σύλλογο εργαζομένων του Γ.Ν. Νίκαιας για τη διαχείριση του περιστατικού με τραυματία γνωστό εκατομμυριούχο

      23/08/2025

      «Είμαι πολύ ευχαριστημένος» λέει ο Γεωργιάδης για το βραχιολάκι – «Ακόμα ένα βάρος, όχι λύση» απαντούν οι εργαζόμενοι στο Αττικόν

      23/07/2025
    • Ασθενεις

      ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ: Ο Διαβήτης δεν κάνει διακοπές-Κλιμάκωση των αντιδράσεων προαναγγέλλει η Ομοσπονδία για την αποζημίωση των ταινιών

      03/11/2025

      Όζοι του θυρεοειδούς: Πιο συχνοί απ’ όσο νομίζουμε – Γιατί χρειάζονται αξιολόγηση

      02/11/2025

      Triplex καρδιάς: Πότε είναι αναγκαίο – Ποια καρδιακά προβλήματα εντοπίζει

      01/11/2025

      Ακράτεια ούρων: Συχνότερη στις παχύσαρκες και υπέρβαρες γυναίκες

      31/10/2025

      Καρκίνος μαστού: Οι 5 σωτήριες κινήσεις που προλαμβάνουν τη νόσο

      28/10/2025
    • Καινοτομια

      Από τους εμφυτεύσιμους καταγραφείς καρδιακού ρυθμού στα wearables

      05/11/2025

      Νέα έκδοχα – νέος ορίζοντας: Τα «αόρατα» συστατικά που μπορεί να απογειώσουν την καινοτομία στα φάρμακα

      28/10/2025

      Νέα ιατρική εποχή: Εμφυτεύσιμος αισθητήρας στο παρόν- Καθρέφτης που θα σκανάρει το σώμα στο μέλλον

      12/10/2025

      Νέο φάρμακο κατά της σχιζοφρένειας αναμένεται να κυκλοφορήσει στη Βρετανία από την BMS

      22/09/2025

      Ζώντας το χειρουργείο πριν το πτυχίο: Η νέα εμπειρία μάθησης στο ΑΠΘ

      17/09/2025
    • Podcasts
    • Αφιερωματα
    ΕΓΓΡΑΦΗ
    Dailypharmanews
    Home » ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ » Τη δεοντολογία για τις διαφημίσεις φαρμακείων υπενθυμίζει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ενόψει black Friday
    Newspaper

    Τη δεοντολογία για τις διαφημίσεις φαρμακείων υπενθυμίζει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ενόψει black Friday

    23/11/2020Updated:16/01/20259 Mins Read
    Facebook Twitter WhatsApp
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
    Listen to this article

    Από τον Χαράλαμπο Πετρόχειλο

     

    Την άμεση κινητοποίηση του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου προκάλεσε η κίνηση φαρμακοποιού που διατηρεί ηλεκτρονικό φαρμακείο –ένα από τα μεγαλύτερα της χώρας – έχοντας τη φυσική του έδρα σε μεγάλη επαρχιακή πόλη να προχωρήσει στη διαφήμιση προσφορών μέσω τηλεόρασης και YouTube ενόψει Black Friday (27/11).

    Το γεγονός αυτό συνέβη χτες, 22 Νοεμβρίου και σύμφωνα με σημερινό έγγραφο του ΠΦΣ προς το αρμόδιο πειθαρχικό του όργανο- ύστερα από ενημέρωση που είχε ο ίδιος από τον τοπικό Φαρμακευτικό Σύλλογο, όπου έχει τη φυσική του έδρα και είναι μέλος ο εν λόγω φαρμακοποιός- το ενημερώνει ότι το πρόβλημα αφορά το ότι «προβλήθηκε στον τηλεοπτικό σταθμό «…….» διαφήμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος φαρμακείου με την επωνυμία «………….», κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 25 παρ. 1 του Κώδικα της Ελληνικής Φαρμακευτικής Δεοντολογίας και των λοιπών διατάξεων του Κώδικα, ως οι διατάξεις αυτές μνημονεύονται και εξειδικεύονται στο υπ’ αριθμόν πρωτοκόλλου 4645/18.11.2020 έγγραφο του Π.Φ.Σ. με θέμα “Διαφημίσεις φαρμακείων”, αντίγραφο του οποίου σας κοινοποιούμε με την παρούσα.

    Εξ όσων προκύπτει εκ της ηλεκτρονικής διευθύνσεως του ηλεκτρονικού καταστήματος φαρμακείου με την επωνυμία «………..» (https://www………………), το ως άνω ηλεκτρονικό κατάστημα φαρμακείου ανήκει στον κ. Γεώργιο …., μέλος του Φαρμακευτικού Συλλόγου …………, ο οποίος διατηρεί και λειτουργεί φαρμακείο στην ………………………………………………………………….

    Επίσης σας κοινοποιούμε την ως άνω διαφήμιση που προβλήθηκε σήμερα, ως προβάλλεται στο YouTube ……………………………. Θα προβούμε δε στην διαβίβαση της διαφήμισης ως ακριβώς προβλήθηκε στον «……………..», ευθύς μόλις την λάβουμε από τον εν λόγω τηλεοπτικό σταθμό.

     

     

    Ήδη και για να αποτρέψει τον πολλαπλασιασμό τέτοιων φαινομένων ενόψει Black Friday και εορταστικής περιόδου –με δεδομένη την ολοένα αυξανόμενη πίεση που υφίστανται το τελευταίο διάστημα τα φαρμακεία αλλά και γενικότερα η αγορά- ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ανάρτησε στην ιστοσελίδα του ενημέρωση για το τι ισχύει με τις διαφημίσεις Φαρμακείων με τον Νομικό Σύμβουλο του κ. Ηλία Δημητρέλλο να εκφράζει την νομική άποψή του για εκείνα τα σημεία που θα έλεγε κανείς ότι αποτελούν μία «γκρίζα», ζώνη στον Κώδικα της Ελληνικής Φαρμακευτικής Δεοντολογίας.

    «Κατόπιν αρκετών ερωτημάτων Προέδρων Φαρμακευτικών Συλλόγων, αλλά και φαρμακοποιών, αναφορικά με τις διαφημίσεις των φαρμακείων και συνέχεια πλείστων όσων εγγράφων του Π.Φ.Σ., επαγόμεθα εκ νέου τα κάτωθι:

    Σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 1 του Κώδικα της Ελληνικής Φαρμακευτικής Δεοντολογίας ορίζεται ότι:

     

    «Α. Απαγορεύεται ρητώς, η δια των μέσων μαζικής και επικοινωνίας ή με άλλο μέσο διαφήμιση των φαρμάκων ή φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων, η προβολή για την προσέλκυση πελατείας διαφημιστικών μηνυμάτων που αντιτίθενται στους νόμους και στις διατάξεις του παρόντος Κώδικα Φαρμακευτικής Δεοντολογίας.   

    Β. Η προβολή και διαφήμιση δραστηριοτήτων που αναπτύσσει το φαρμακείο, με την δημιουργία ειδικών τμημάτων και Καλλυντικών και κυρίως διαιτητικών, ορθοπεδικών ειδών, προϊόντων υγιεινής και υγιεινής διατροφής που χαρακτηρίζονται γενικά παραφαρμακευτικές δραστηριότητες και συνιστούν τομείς ιδιαίτερης εξειδίκευσης του φαρμακοποιού δεν συνιστά αντιδεοντολογική συμπεριφορά, εφ’ όσον δεν αναφέρεται και στις καθαρώς φαρμακευτικές υπηρεσίες που παρέχει το φαρμακείο.

    Επίσης η παροχή υγειονομικών υπηρεσιών προς το κοινό από τον ίδιο τον φαρμακοποιό, εφ’ όσον αυτός έχει εξειδίκευση σε κάποιον τομέα της Υγείας και η διαφήμιση της παροχής αυτών των υπηρεσιών δεν συνιστά αντιδεοντολογική συμπεριφορά.»

    Κατόπιν των ανωτέρω καθίσταται απολύτως σαφές ότι απαγορεύεται ρητώς η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων για την προσέλκυση πελατείας, τα οποία αντιτίθενται στους νόμους και στις διατάξεις του Κώδικα.

    Η διαφήμιση των καθαρώς φαρμακευτικών υπηρεσιών που παρέχει το φαρμακείο δύναται να προκαλέσει αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ των φαρμακοποιών με κίνδυνο της δημόσιας υγείας, για το λόγο δε αυτό απαγορεύεται η διαφήμιση στους φαρμακοποιούς επί σκοπώ προσέλκυσης πελατείας.

    Ομοίως, απαγορεύεται η σωρηδόν διαφήμιση των παραφαρμακευτικών υπηρεσιών του φαρμακείου χωρίς όμως την αποδεδειγμένη εξειδίκευση του φαρμακοποιού στις υπηρεσίες αυτές, καθώς επί της ουσίας αποτελεί άνευ άλλου διαφήμιση του φαρμακείου εν γένει.

    Επίσης στο άρθρο 22 ορίζεται ότι οι φαρμακοποιοί οφείλουν να αποφεύγουν την προσέλκυση πελατείας με ενέργειες και μέσα αντίθετα στην αξιοπρέπεια του ανθρώπου και του φαρμακοποιού επιστήμονος και λειτουργού της δημόσιας υγείας.

    Τέλος, με το άρθρο 34 του ως άνω Κώδικα ορίζεται ότι «Κάθε παράβαση των κανόνων του παρόντος Κώδικος Ελληνικής Φαρμακευτικής Δεοντολογίας συνεπάγεται την πειθαρχική δίωξη του παραβάτου φαρμακοποιού και την επιβολή των νομίμων κυρώσεων από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα, ανεξαρτήτως άλλων τυχόν κυρώσεων, διοικητικών, ποινικών και αστικών που προβλέπονται από τους κειμένους νόμους.»

    Τα φαρμακεία, βασικός πυλώνας προστασίας της Δημόσιας Υγείας, έχουν διττή ιδιότητα την επιστημονική και την εμπορική. Για το λόγο αυτό οι συναλλαγές τους με το κοινό επί σκοπώ εξυπηρέτησής του, καθώς και οι μεταξύ των φαρμακείων σχέσεις, υπόκεινται σε σοβαρούς περιορισμούς, με αποτέλεσμα να απαγορεύεται στον φαρμακοποιό «να χρησιμοποιήσει κατά τη λειτουργία του φαρμακείου τον εμπορικό θεσμό του ελεύθερου ανταγωνισμού».

    Έτσι, η πλέον πρόσφατη υπ’ αριθμόν 203/2020 απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ εδέχθη ότι «Στην εισηγητική έκθεση για τον ν. 1963/1991 αναφέρονται τα εξής: Το φαρμακείο δεν είναι κοινό εμπορικό κατάστημα όπου διεξάγονται συνήθεις εμπορικές πράξεις, αλλά ιδιότυπος χώρος, στον οποίο συνδυάζεται η υπεύθυνη επιστημονική δραστηριότητα με την εμπορική, επιπλέον δε, παρέχονται οι στοιχειώδεις πρώτες βοήθειες. Για τη λειτουργία ενός τέτοιου καταστήματος, “που συνδυάζει την εμπορική, επιστημονική και κοινωνική αποστολή … απαιτούνται μεγάλα κεφάλαια κινήσεως, λόγω της πληθώρας των ειδών που διακινούνται” και των αυξημένων λειτουργικών εξόδων του. Ένα φαρμακείο για να εκπληρώσει τους σημαντικούς για τη δημόσια υγεία σκοπούς του, «πρέπει να έχει εξασφαλισμένο ένα πεδίο επαρκούς λειτουργικής-οικονομικής βιωσιμότητας». Απαγορεύεται στον φαρμακοποιό «να χρησιμοποιήσει κατά τη λειτουργία του φαρμακείου τον εμπορικό θεσμό του ελεύθερου ανταγωνισμού, καθόσον εάν ενδιαφερθεί περισσότερο για τα κέρδη «παρά για τη δημόσια υγεία, τα αποτελέσματα θα είναι άκρως βλαπτικά για την τελευταία».

    …Συνεπώς, τα φαρμακεία τα οποία έχουν, ως κύριο προορισμό της δραστηριότητάς τους, την διάθεση στο κοινό αγαθών ζωτικής σημασίας για τη διαφύλαξη και την αποκατάσταση της υγείας, δεν αποτελούν αμιγώς εμπορικές επιχειρήσεις, υποκείμενες στους όρους του ελεύθερου ανταγωνισμού. Η ρύθμιση από τον νόμο του καθεστώτος πρόσβασης στο επάγγελμα του φαρμακοποιού, καθώς και του καθεστώτος άσκησης της επιχειρηματικής δραστηριότητας της λιανικής πώλησης φαρμάκων, πρέπει να λαμβάνει υπόψη την ιδιομορφία των φαρμακείων, στα οποία η εμπορική δραστηριότητα συνδυάζεται με την υπεύθυνη επιστημονική παροχή υπηρεσιών, που εγγυάται την ελεγχόμενη και ορθολογική διακίνηση των φαρμάκων, και με την κοινωνική αποστολή του φαρμακοποιού (πρβλ. ΣτΕ 3314/2014 Ολομ, 420/2014 Ολομ, 228/2014 Ολομ, 2204/2010 Ολομ, 315/2018 επτ, 1973/2013)».

    Ομοίως, σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 229/2014 απόφαση της Ολομελείας του ΣτΕ έγινε δεκτό ότι «τα φαρμακεία δεν αποτελούν αμιγώς εμπορικές επιχειρήσεις, αλλά ιδιότυπα καταστήματα, στα οποία συνδυάζεται η υπεύθυνη επιστημονική δραστηριότητα και η κοινωνική αποστολή με την εμπορική εκμετάλλευση… Συνεπώς, η εξασφάλιση της βιωσιμότητος των φαρμακείων, και μάλιστα υπό συνθήκες λειτουργίας τους εκτός όρων ελεύθερου ανταγωνισμού… Συνεπώς, εκτός των προαναφερθέντων λόγων, και ο σκοπός της αποτροπής του κινδύνου σοβαράς διαταράξεως της οικονομικής ισορροπίας του συστήματος κοινωνικής ασφαλίσεως, συνιστά επιτακτικό λόγο δημοσίου συμφέροντος που δικαιολογεί την επιβολή περιορισμών τόσο στην άσκηση όσο και στην πρόσβαση στο επάγγελμα του φαρμακοποιού».

                Κατόπιν των ανωτέρω, κατά τη νομική άποψή μου συνάγεται ότι δεν επιτρέπεται η με οιονδήποτε τρόπο διαφήμιση του φαρμακείου.

    Συνεπώς δεν επιτρέπεται, φερ’ ειπείν, η τοποθέτηση λογοτύπων που παραπέμπουν σε φαρμακείο επί της φανέλας αθλητικών σωματείων, σε αγωνιστικούς χώρους ή σε κάρτες διαρκείας εισιτηρίων ομάδων, καθώς προβάλλεται και διαφημίζεται επί τω τέλει αποκλειστικά και μόνο το φαρμακείο.

    Ομοίως δεν επιτρέπεται η διαφήμιση του φαρμακείου δια συνεντεύξεων, καταχωρήσεων σε ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, ιστοσελίδες και στο διαδίκτυο εν γένει. Η απαγόρευση αυτή ισχύει ακόμη και όταν οι συνεντεύξεις ή καταχωρήσεις αυτές δεν περιβάλλονται με το συνήθη τύπο των διαφημιστικών καταχωρήσεων, αλλά πρόκειται περί ρεπορτάζ, δελτίων τύπου, ανακοινώσεων και επιστολών του φαρμακείου προς το κοινό που δημοσιεύονται στα ΜΜΕ, και με τις οποίες επικοινωνούνται μεν οι δράσεις του φαρμακείου, αλλά επί της ουσίας διαφημίζεται εν τέλει το φαρμακείο. Ευνόητο είναι ότι δράσεις που τυχόν αναλαμβάνει το φαρμακείο θα πρέπει να είναι σύννομες με την κείμενη φαρμακευτική νομοθεσία.

    Επίσης, δεν επιτρέπεται η με οιονδήποτε τρόπο διαφήμιση του φαρμακείου διά διαφημιστικών – χορηγούμενων καταχωρήσεων σε ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και στο διαδίκτυο εν γένει, στις οποίες προβάλλεται και διαφημίζεται αποκλειστικά και μόνο το φαρμακείο (αδιαφόρως αν προβάλλεται – διαφημίζεται το φυσικό κατάστημα φαρμακείου ή το ηλεκτρονικό κατάστημα).

    Επιπροσθέτως δεν επιτρέπεται η διαφήμιση της «υπηρεσίας» περί κατ’ οίκον παράδοσης παραφαρμακευτικών ειδών (πόσω μάλλον όταν δεν είναι δυνατό να ελεγχθεί, εάν εν τέλει παραδίδονται μόνο παραφαρμακευτικά είδη και ουχί και φάρμακα…).

    Τέλος, η με οιονδήποτε τρόπο διαφήμιση παντός είδους χορηγιών από φαρμακείο σε οιοδήποτε τρίτο, συνιστά αντιδεοντολογική συμπεριφορά, καθώς εν τέλει διαφημίζεται το φαρμακείο και ουχί η πράξη της χορηγίας. 

    Αντιθέτως, κατά την άποψή μου πάντοτε, η καταχώρηση ευχών σε έντυπο εκ μέρους των φαρμακείων μίας περιοχής, καθώς και η καταχώρηση της ανακοίνωσης των εγκαινίων ενός φαρμακείου (δεδομένου ότι τα εγκαίνια λαμβάνουν χώρα άπαξ) δεν συνιστούν πειθαρχική παράβαση.

    Ακολούθως, αν και ουδέν αναφέρεται οτιδήποτε ρητώς στον Κώδικα της Ελληνικής Φαρμακευτικής Δεοντολογίας, φρονώ ότι θα ήταν υπερβολή να θεωρηθεί διαφήμιση η διανομή φυλλαδίων εντός του φαρμακείου. Αντιθέτως, η διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων εκτός του χώρου του φαρμακείου πράγματι συνιστά διαφήμιση.

    Σε κάθε περίπτωση η κρίση αν οι εν λόγω διαφημίσεις συνιστούν πειθαρχικές παραβάσεις, ανήκει κατ’ αρχάς στο Διοικητικό Συμβούλιο του αρμόδιου Συλλόγου, το οποίο θα αποφασίσει εάν θα τις διαβιβάσει στον Πρόεδρο του Πειθαρχικού Συμβουλίου των Φαρμακευτικών Συλλόγων της οικείας Περιφέρειας όπου ανήκει ο Φαρμακευτικός Σύλλογος. Κατά δεύτερον ανήκει στο εν λόγω Πειθαρχικό Συμβούλιο, το οποίο θα αποφανθεί οριστικώς επ’ αυτών.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο του Φαρμακευτικού Συλλόγου, στην περίπτωση που λάβει με οιονδήποτε τρόπο γνώση περιπτώσεως διαφημίσεως φαρμακείου, ως ΝΠΔΔ υποχρεούται να ασχοληθεί με την υπόθεση. Δύναται δε να καλέσει τον καταγγελλόμενο φαρμακοποιό, αν το κρίνει σκόπιμο, σε συνεδρίασή του, προκειμένου ο τελευταίος να εκφράσει τις απόψεις του (προφορικώς ή εγγράφως), και κατόπιν το Διοικητικό Συμβούλιο να αποφασίσει κατά την κρίση του, αν θα διαβιβάσει την υπόθεση στον Πρόεδρο του Πειθαρχικού Συμβουλίου.

    Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση».

    διαφημίσεις
    Share. Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    προσφατα αρθρα

    «Ντρίπλα» Γεωργιάδη μετά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας: Επισκέφθηκε τα γραφεία της ΠΟΕΔΗΝ και κέρασε γλυκά

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Θεσμική αναγνώριση και ουσιαστική ενίσχυση της Φυσικοθεραπείας στο ΕΣΥ – Νέα Τμήματα Φυσικοθεραπείας στα Δημόσια Νοσοκομεία

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά ιατρικού εξοπλισμού στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    FDA: Έγκριση ακριβού φαρμάκου για τη σπάνια νόσο Barth – Αρνητική ψήφος από οκτώ αξιολογητές

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    PIF: Το clawback «πνίγει» την καινοτομία – Ανάγκη για μόνιμη και βιώσιμη λύση στο φαρμακευτικό σύστημα

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Αύξηση κερδών για την AstraZeneca, με ώθηση από τα φάρμακα για καρκίνο και καρδιοπάθειες

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Γενέθλια για τον Άδ. Γεωργιάδη, με ανάρτηση στα social media και παιδική φωτογραφία

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Γ. Σιδέρης για  Αττικόν: «Τα προβλήματα είναι δομικά – Η κυβέρνηση μεταθέτει τις ευθύνες της»

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Ικανοποίηση ΙΣΑ για αναγνώριση εξειδικεύσεων και λειτουργία ΜΗΝ – Αίτημα για κατάργηση clawback

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Ένα βήμα πιο κοντά στην πρόληψη: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ΕΛΛΟΚ για τον HPV

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Διήμερος απεργιακός κλοιός για την Υγεία – Δεκάδες συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Έως το καλοκαίρι του 2026 έτοιμη η νέα υπερσύγχρονη ογκολογική μονάδα στο Νοσοκομείο «Σωτηρία»

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    «Μίζερη είναι η πραγματικότητα, όχι οι γιατροί»: Η ΟΕΝΓΕ σε 48ωρη απεργία

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Θεσ/νίκη – 3η ΥΠΕ: Ενημερωτικές δράσεις για πρόληψη και αντιμετώπιση καρκίνου και καρδιοπαθειών

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    48ωρη απεργία των γιατρών στα  νοσοκομεία του ΕΣΥ – 24ωρη στα ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    ΣΙΚΕ: Κοινό μέτωπο με τους εργαστηριακούς γιατρούς – Στήριξη στην κινητοποίηση για το  clawback

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πρόταση  ΠΙΣ για χρηματοδότηση της Yγείας μέσω της φορολόγησης καπνικών προϊόντων

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Ένεση ρευστότητας 450 εκατ. δολαρίων από την κυβέρνηση Τραμπ στο πρόγραμμα παιδικής διατροφής WIC

    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    Μη χασετε
    ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    «Ντρίπλα» Γεωργιάδη μετά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας: Επισκέφθηκε τα γραφεία της ΠΟΕΔΗΝ και κέρασε γλυκά

    07/11/20253 Mins Read
    Μία έκπληξη περίμενε τους συνδικαλιστές της ΠΟΕΔΗΝ οι οποίοι στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας τους…

    Μπορούν 5 συμπληρώματα να σε κρατήσουν μακριά από τις ιώσεις; Οι ειδικοί απαντούν

    06/11/2025

    Θεσμική αναγνώριση και ουσιαστική ενίσχυση της Φυσικοθεραπείας στο ΕΣΥ – Νέα Τμήματα Φυσικοθεραπείας στα Δημόσια Νοσοκομεία

    06/11/2025

    Ποιος ο ρόλος του φαρμακοποιού στην προώθηση του μητρικού θηλασμού; Δυνατότητες, εμπόδια και η τωρινή ευκαιρία

    06/11/2025
    Ροη Ειδησεων
    • «Ντρίπλα» Γεωργιάδη μετά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας: Επισκέφθηκε τα γραφεία της ΠΟΕΔΗΝ και κέρασε γλυκά
    • Μπορούν 5 συμπληρώματα να σε κρατήσουν μακριά από τις ιώσεις; Οι ειδικοί απαντούν
    • Θεσμική αναγνώριση και ουσιαστική ενίσχυση της Φυσικοθεραπείας στο ΕΣΥ – Νέα Τμήματα Φυσικοθεραπείας στα Δημόσια Νοσοκομεία
    • Ποιος ο ρόλος του φαρμακοποιού στην προώθηση του μητρικού θηλασμού; Δυνατότητες, εμπόδια και η τωρινή ευκαιρία
    • Beauty Question: Εξηγείστε μου με απλά λόγια γιατί είναι τόσο σημαντικη η καθημερινή ενυδάτωση του προσώπου
    Αναζητηση
    Μεινετε σε επαφη
    • Facebook
    • YouTube
    • Vimeo
    • LinkedIn
    Ταυτοτητα
    Ταυτοτητα

    Menu
    • Αρχική
    • Πολιτική cookies
    • Πολιτική απορρήτου
    • Πνευματική Ιδιοκτησία
    • Επικοινωνία
    © 2025 Dailypharmanews. Designed by Dailypharmanews.
    • Αρχική
    • Πολιτική cookies
    • Πολιτική απορρήτου
    • Πνευματική Ιδιοκτησία
    • Επικοινωνία

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.