Όλοι γνωρίζουν την γυναίκα που για χρόνια μένει πιστή στο ίδιο άρωμα. Έχετε αναρωτηθεί ποιοί είναι οι λόγοι που συμβαίνει αυτό;
Προσωπικότητα
Σε μια έρευνα που έγινε το 1995 από τον Mark Snyder Καθηγητή Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα, σχετικά με τον ρόλο που παίζει το άρωμα στις κοινωνικές συναναστροφές, ανάμεσα σε 286 άτομα που ο ίδιος μελέτησε χώρισε τα άτομα αυτά σε δύο κατηγορίες. Στα άτομα «υψηλής εκκίνησης» και τα άτομα «χαμηλής εκκίνησης» Τα άτομα «υψηλής εκκίνησης» θέλουν συνέχεια να προβάλουν ένα θετικό και μοντέρνο προφίλ στους άλλους – και γι αυτό αλλάζουν αρώματα για διαφορετικές περιστάσεις έτσι ώστε να ανεβάσουν το κοινωνικό τους image. Αντίθετα τα άτομα «χαμηλής εκκίνησης» ψάχνουν για αυτό το ένα και μοναδικό άρωμα που αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την προσωπικότητά τους και έπειτα φορούν αποκλειστικά αυτό. «Στις περισσότερες εκφάνσεις της ζωής τους αυτά τα άτομα θέλουν να είναι αληθινά απέναντι στα συναισθήματά τους» έγραψε ο Snyder
Αφοσίωση: Οι αρωματοποιοί πιστεύουν ότι τα αφοσιωμένα πιστά άτομα στους φίλους και την οικογένεια τείνουν να είναι το ίδιο πιστά και προς το άρωμα που φορούν. Άλλοι πάλι φορούν χρόνια το ίδιο άρωμα γιατί αρέσει σε κάποιο στενό μέλος της οικογένειάς τους. Και ενώ μπορεί να θέλουν να κάνουν την αλλαγή όταν για παράδειγμα η μητέρα τους πει «δεν σε αναγνωρίζω από το άρωμά σου πια» είναι σχεδόν σίγουρο ότι την επόμενη φορά θα ψεκαστούν με αυτό
Συνήθεια: Μην υποτιμάτε την δύναμη της συνήθειας. Πολλές γυναίκες φοράνε για χρόνια το ίδιο άρωμα γιατί το έχουν συνηθίσει και έχουν όρεξη να ψάχνουν στα stand με τα εκατοντάδες των αρωμάτων.
Αν και αυτές είναι συνήθως οι γυναίκες που κάνουν ένα άρωμα την υπογραφή τους (signature scent) από την άλλη αυτό μπορεί να σημαίνει ότι έχουν δυνατές αναμνήσεις από μια εποχή της ζωής τους και προσπαθούν να την ξαναζήσουν.
Διάσημα all time classic αρώματα
Chanel No 5

Victor & Rolph Flowerbomb

Thierry Mugler Angel

Dior J’Adore

Valentino Born in Roma

