Το DailyPharmaNews ζητά να μάθει τι έγινε τελικά με τον/την καρκινοπαθή πολίτη με το αίτημα με αριθμό 2106 για αποστολή ΦΥΚ, όπως και με όλες αυτές τις περιπτώσεις που εμπιστεύτηκαν το νέο σύστημα που εξακολουθεί να διαφημίζεται, χωρίς καμία αναφορά σε πιθανά προβλήματα μέσα από τη σελίδα του Οργανισμού.
Από τον Χαράλαμπο Πετρόχειλο
Ανυπαρξία ευαισθησίας; Αδυναμία να σταθείς απέναντι στα λάθη και στις αστοχίες; Φόβος για το πολιτικό κόστος;
Όποιο ερώτημα από τα παραπάνω ή οποιοδήποτε άλλο θέσει κανείς, η απάντηση που παίρνει είναι η ίδια, βλέποντας την ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ. Και μάλιστα, το σημαντικό δεν είναι να πάρει ο δημοσιογράφος απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, που τέθηκαν ήδη, μέσα από το χθεσινό δημοσίευμα του DailyPharmaNews αλλά να πάρουν απαντήσεις οι ασθενείς που ταλαιπωρούνται λίγο πριν τη χημειοθεραπεία τους και δεν μπορούν να λάβουν το απαραίτητο φάρμακο, φτάνοντας στην απελπισία, ενώ όλα εμφανίζονται να λειτουργούν άψογα! Γιατί;
Να δοθούν επίσημες απαντήσεις και πλήρης επίσημη ενημέρωση στους ασθενείς που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φάρμακά τους, να δοθούν επίσημες απαντήσεις στο «γιατί» αλλά και στο τι συμβαίνει, ποια είναι τα προβλήματα, ποια η αντιμετώπισή τους και πότε και πως τα πράγματα θα ομαλοποιηθούν.
Αυτό σημαίνει ευαισθησία για τον πολίτη, για τον ασθενή, τους συγγενείς του, τους ανθρώπους που νοιάζονται για εκείνον.
Αυτό όμως που βλέπει κανείς μπαίνοντας στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ, εκεί που κι ένα απλό «συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία» θα πρόσφερε σ’ έναν βαθμό μία ηθική έστω ικανοποίηση, βλέπει μία εικόνα υποκρισίας, σαν να βαίνουν όλα καλώς.
Τρέχει κανονικά το βίντεο διάρκειας 2,5 λεπτών που διαφημίζει την αποστολή φαρμάκων κατ’ οίκον με το ψευδές –όπως αποδεικνύεται εν τοις πράγμασι τη συγκεκριμένη τουλάχιστον στιγμή- «Πάντα δίπλα στον ασθενή, με την υπενθύμιση ότι πρόκειται για Πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2021- 2027 με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πηγαίνοντας και στο κομμάτι της ενημέρωσης των δημοσιογράφων, στα δελτία Τύπου του Οργανισμού επίσης διαπιστώνεις ότι τα πάντα βαίνουν…. καλώς για τον ΕΟΠΥΥ.
Υπάρχει ένα δελτίο Τύπου δημοσιευμένο στις 13 Ιουνίου με τίτλο «ΕΟΠΥΥ: Δευτέρα 16 Ιουνίου ξεκινά η δωρεάν αποστολή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους “Κατ’ Οίκον“ κι ένα ακόμη, το πιο πρόσφατο, στις 20 Ιουνίου με τίτλο «Θεανώ Καρποδίνη, ΕΟΠΥΥ: Ξεπεράσαμε τις 2.500 Κατ’ Οίκον αποστολές φαρμάκων υψηλού κόστους».
Το ερώτημα ωστόσο αυτή τη στιγμή είναι πόσοι από αυτούς τους ανθρώπους κατάφεραν να εξυπηρετηθούν;
Για το DailyPharmaNews υπάρχει μεγάλη ανάγκη να δοθεί μία απάντηση στον/στην καρκινοπαθή πολίτη με το αίτημα με αριθμό 2106 για αποστολή ΦΥΚ, όπως και με όλες αυτές τις περιπτώσεις που εμπιστεύτηκαν το νέο σύστημα αλλά δεν εξυπηρετήθηκαν και σε πάρα πολλές περιπτώσεις, σύμφωνα με τις καταγγελίες που υπάρχουν, δεν έλαβαν καμία απάντηση στα ερωτήματά τους.
Αλλιώς «πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες» που λέει και ο λαός μας.
